Klacht Ziggo: Ziggo komt haar afspraken niet na bij een demente vrouw.

Klachtnummer
# 356573
Gebruiker
Ziggodement
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag 21-3-2019 was bevestigd door Ziggo dat ze smiddags tussen 12.00 en 18.00 uur bij een demente vrouw haar tv van analoog naar digitaal zouden zetten en het slechte digitale signaal zouden aanpassen. Na 6 uur wachten nogsteeds geen Ziggo service, ik vind dit gewoon schandelijk, heeft Ziggo geen telefoon om ruim van te voren te melden dat iets uitloopt of niet doorgaat.

De oplossing

Nou.... Ziggo moet ik dat nog zeggen? Of zijn jullie echt een … bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen