Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: ziggo komt zijn afspraken niet na
Details
Klacht
na 15 jr en 7 mnd is ziggo plotseling ZONDER enige communicatie gestopt met factuur en accept giro per post te versturen na tel klacht is alles weer terugezet naar zoals ze het 15 jr deden als ik dan vraag om de bewuste factuur alsnog per post op te sturen wordt er beloofd en ook bevestigd dat factuur verstuurd zou zijn, maar wat blijkt de klantenservice spreekt niet de waarheid er komt niks ze jokken allemaal, mij is op 28 aug al beloofd dat factuur onderweg is tot op heden niks ontvangenGewenste oplossing
gewoon even een papieren factuur op sturen zoals ze al 15 jr deden en ook nu weer beloofd hebbenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.