Klacht Ziggo: ziggo komt zijn afspraken niet na

Klachtnummer
# 389730
Gebruiker
bb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na 15 jr en 7 mnd is ziggo plotseling ZONDER enige communicatie gestopt met factuur en accept giro per post te versturen na tel klacht is alles weer terugezet naar zoals ze het 15 jr deden als ik dan vraag om de bewuste factuur alsnog per post op te sturen wordt er beloofd en ook bevestigd dat factuur verstuurd zou zijn, maar wat blijkt de klantenservice spreekt niet de waarheid er komt niks ze jokken allemaal, mij is op 28 aug al beloofd dat factuur onderweg is tot op heden niks ontvangen

De oplossing

gewoon even een papieren factuur op sturen zoals ze al 15 jr deden en ook nu weer beloofd hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen