Klacht Ziggo: Ziggo levert niet wat ze beloven

Esja1512

Een paar jaar geleden zat ik bij UPC. Behalve dat er geen avond was dat we normaal tv konden kijken (storingen, wegvallen beeld, geen geluid, haperingen, blokjes) hebben we ook een heel klachten traject gehad.
Bosje bloemen, maanden gratis, gratis HBO, nieuwe mediabox, wel 5 keer een monteur over de vloer, maar ik had dit allemaal liever niet gehad en dat de boel gewoon werkte.
Behalve dat ik telkens als ik belde een ander iemand aan de lijn kreeg die het hele standaard riedeltje weer afdraaide, werd het probleem niet opgelost.
Na een tijdje zelfs een direct mailadres van iemand bij UPC gehad.
Als ik hem mailde belde hij me zsm terug.
Al met al is het UPC toen niet gelukt om het probleem op te lossen, en heb ik ondanks al mijn klachten en ellende toch een afkoopsom moeten betalen.

Nadat we een tijdje volledig tevreden bij KPN hebben gezeten, besloten we Januari dit jaar terug te gaan naar Ziggo.
Er vanuitgaande dat we na een verhuizing (dus andere wijk en dus beter connectie?) en de overname van UPC door Ziggo alle ellende niet nog een keer hoefden te ervaren.
Inmiddels zouden de kinderziektes toch wel uit het Horizon moeten zijn, en na de overname zal alles vast anders zijn.
En om eerlijk te zijn: theoretisch gezien zou UPC wel sneller internet leveren dan KPN.
Theoretisch gezien ja....
Want ik betaal me scheel, en de snelheid die ik zou moeten hebben halen ze NOOIT.
Behalve dat ik weer dagelijks mijn kastje moet resetten (zowel boven als beneden), mijn Netflix regelmatig niet werkt, zowel boven als beneden mijn afstandbediening regelmatig niet reageert, en boven soms ineens de connectie met de mediabox beneden kwijt raakt.
Ook is mijn wifi ronduit RUK, en valt mijn tv signaal om de haverklap weg.
Weer een monteur hier geweest, en deze heeft een nieuwe aansluiting gemaakt bij de ingang van het huis.
Dit heeft 0,0 geholpen.
Ik ben het vertrouwen na alle ellende van jaren geleden wel kwijt en wil niet dezelfde rompslomp meer door.
Ik heb weer KPN aangevraagd, en wil gewoon zsm van het hele Ziggo/UPC af, want ik word er elke avond zo gefrustreerd van.
Ziggo levert gewoon NIET wat ze beloven, en ik betaal nu al maanden veel meer dan wat ze leveren!

Zonder afkoopsom (na vorige keer wel een afkoopsom te hebben betaald) per 07.08.17 van Ziggo af.

Ook een klacht indienen over Ziggo?