Klacht Ziggo: Ziggo lost klachten niet op

Klachtnummer
# 30559
Gebruiker
Frans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte verbinding. Internet én telefoon vallen regelmatig uit (zelfs tijdens een tel. gesprek). TV geeft vaak beeld in blokjes. Verschillende monteurs spreken elkaar tegen en lossen probleem niet op. Cisco-apparaat is niet in orde; 'Uitzending gemist' werkt niet.
Vele malen over gebeld, wel 5 monteurs zijn geweest, klachten duren nu al bijna 2 jaar en Ziggo lost deze niet op. We betalen wel netjes. Nu een aangetekende brief gestuurd.
We willen graag krijgen waarvoor we betalen.

De oplossing

Betere verbinding (nieuw modem?), nieuwe Cisco, afspraak over een (korte) termijn waarop dit geregeld is, anders stappen we over.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen