Klacht Ziggo: ZIGGO medewerekrs oneerlijk,onbetrouwbaar, niet de afspraak houden, slordig,enz

Mel

2012 met alle vertrouwen ben naar KPN overstap naar ziggo ( Casema), TV, Internet,Telefonie ( numer tel behoud), Heb ik geld aan ziggo, en ziggo medewerekrs zal met netjes doen zijn werk,melding maken bij KPN, en hun heel blij kreeg nieuwe klant, natuurlijk geld binnen. !! OKT 2015 ik wil trg naar KPN, mijn goede kennis die regelt voor mij, beassing blijkbaar ben nog klant van KPN, dus ik betaalt aan 2 profider, Ziggo blijf maar met gemaakt, lijk eigen geld is incaseren sinds 2012, en KPN ook. Heleboel keren gembeld, gemaild aan Ziggo, interseert hun niet, hun zeg, heb ik gemeld bij KPN.De laatste na 53 maanden klacht, kreeg ik brief van afd Klacht, heb ik gemaild, geen antwoord, en hun maild me, zo genaam geen reactie kreeg van mij, BEDROG, ik heb de mail die eerder verstuurt weer gemaild. Dus Ziggo/Casema medewerekers jullie werk is blundurt, ik geduppeert, ga jullie de schade betalen, eerlijk, sportif, geef toedat jullie fout?? Mensen Opassen met Ziggo medewererkers

Hun die verantwoordelijk, moet oplossing, en scahde 2012 Agustus tot November 2015, moet terug betalen, dat is geld van internet, internet ziggo slordig blundeur, nalatigheid handeling, ik betaalt internet bij KPN, WEL ZIGGO alias CASEMA ook incaseren van mijn rekening, door 3 jaar lang, en ik betaalt KPN door 3 jaar lang, pas achter komen door mijn goede kennis, ik vertroouw dit bedrijf, blijkbaar onbetrouwbaar, NOG weg lopen, geen verantwoordelijk, en verdwijn zonder oplossing, maar blijf ik deschuld kreeg. Schaam jullie niet? natuurlijk jullie wil extra geld, maar niet op dit manier verdienen, dit is diefstal

Ook een klacht indienen over Ziggo?