Klacht Ziggo: Ziggo misleid en verlengd onterecht mijn contract.

Jos

Ziggo heeft mijn contract door misleiding met 1 jaar verlengd. Medio dit jaar hebben ze vele fouten gemaakt bij de ziggo waarna ze mij een compensatie van 30 Euro hebben aangeboden. Ik kreeg een mail waarin stond dat ik de compensatie kreeg aangeboden over 3 maanden en dat mijn contract met een jaar zou worden verlengd. Ik heb direct contact opgenomen om aan te geven dat ik nooit om een verlenging heb gevraagd en het hier niet mee eens was. De medewerker gaf aan dat mijn contract niet zou worden verlengd, maar dat dit de enige manier was om de compensatie aan te bieden en verzekerde mij dat ik per januari mijn contract mocht beëindigen. Nu heb ik gister contact gezocht met ziggo en nu beweren ze dat ik mijn contract in mei heb verlengd. De medewerker Ronald van afdeling retentie wilde mij niet verder helpen bij het corrigeren van de datum, hij wilde me niet helpen met het doorgeven van een klacht, hij wilde me niet doorverbinden naar de klachtenafdeling en hij gaf aan dat ik geen gespreksopnames van onze telefoongesprekken kan opvragen. Ik vrij mij dan ook oprecht af waarom deze persoon werkzaam is bij Ziggo aangezien hij blijkbaar niets anders doet dan roepen dan hij je begrijpt om vervolgens niets te doen.

Dat ziggo zich aan onze overeenkomst houd en ze hun excuses aanbieden voor hun opeenstapeling van fouten.

Ook een klacht indienen over Ziggo?