Klacht Ziggo: Ziggo negeert afgesproken einddatum contract

Klachtnummer
# 373667
Gebruiker
anoukvv
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 10 jaar klant te zijn geweest bij Ziggo moest ik m'n contract opzeggen omdat ik ga samenwonen. Hoera! Een standaard situatie, lijkt me. Opzeggen zal wel niet zo moeilijk zijn. Dacht ik.

In 1,5e maand tijd heb ik tientallen medewerkers per mail en telefoon gesproken, en ik ben telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Iedereen zei wat anders.

Mijn verhuisdatum was 13 juni. Mijn nieuwe gemeente bevestigde mijn inwoning op 19 juni. Een zogenaamde intergemeentelijke verhuizing neemt 3 tot 5 werkdagen verwerkingstijd in beslag.
Dit had Ziggo nodig als bewijs. Direct heb ik dat doorgegeven aan Ziggo.

Een medewerker van Ziggo heeft op 6 mei (!) bevestigd dat zij de daadwerkelijke einddatum van het contract zullen negeren en de verhuisdatum zullen hanteren. Een andere medewerker heeft dit telefonisch op 4 juni bevestigd en netjes gelogd.

Nu komen ze dat, ondanks verschillende mailtjes, niet na. Ook al stuur ik ze de bevestiging in de mail van 8 mei. Ik ben boos. Wat een intens teleurstellend bedrijf.

Ook het indienen van een klacht bij hen helpt niet. Ik krijg reacties die nog teleurstellender zijn dan alle voorgaande contactmomenten. Echt, wat een treurnis.

Gewenste oplossing

Afspraak over einddatum contract nakomen: 13 juni

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen