Klacht Ziggo: Ziggo on demand werkt al ruim een jaar niet naar behoren.

Klachtnummer
# 256028
Gebruiker
A. Gerbel
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Sinds januari/februari 2016 is er een probleem met de on
demand functie van Ziggo. Na het inschakelen van de functie blijft het blauwe
scherm met de tekst ‘even geduld’ in beeld. Het verschijnsel kondigt zich aan
door het uitblijven van de lichte flikkering in het scherm die zich normaal na
enkele seconden laat zien. Een en ander doet zich uitsluitend voor in de
avonduren vanaf ongeveer 19.30-20.00 uur, in het weekend werkt e.e.a
merkwaardig genoeg soms (!) naar behoren. Hierover is talloze malen contact
geweest met Ziggo, telefonisch en per mail. In mijn appartement zijn alle
relevante aansluitingen en de mediabox vervangen, buiten de woning zijn in een
verdeelkast aansluitingen vernieuwd. Na veel telefonisch contact en bezoek van
drie monteurs is de conclusie: de storing wordt veroorzaakt door een zwak
retoursignaal bij een andere abonnee. Je zou zeggen dat er dan meer abonnees in
dit postcodegebied mee geconfronteerd zouden moeten worden, maar daarover
blijft Ziggo vaag. Wel is begin dit jaar aangegeven ‘We gaan dit een paar dagen
van minuut tot minuut monitoren.’ Ik ben niet geïnformeerd over het resultaat
en kreeg een onduidelijk antwoord om mijn vragen erover. Intussen zijn we sinds de
eerste melding meer dan een jaar verder en de storing doet zich nog steeds
voor. De reactie van Ziggo is steeds: we zijn ermee bezig, heb geduld. Dat
geduld heb ik zoals gezegd al ruim een jaar en het begint op de raken, ik word
aan het spreekwoordelijke lijntje gehouden. Hoe verder?

De oplossing

Normaal gebruik kunnen maken van Ziggo's on demand functie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen