Opgelost door Ziggo: Ziggo reageert niet op klachten voicemail storing

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 392619
Gebruiker
H.J. Kentie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn voicemail werkt al vier weken niet. Kan boodschappen niet afluisteren. De damesstem van het keuzemenu ratelt maar door. Helpdesk kan me ook niet helpen. Ziggo reageert niet op klachten via contactformulier. Ook niet op mijn mailtjes. Hoe lomp!

De oplossing

Voicemail moet naar behoren werken.
Compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J. Kentie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Met het terugzetten van de modem naar de fabrieksinstellingen is het probleem waarschijnlijk opgelost. Met dank aan Ziggo medewerker Harrie. Er is geen compensatieregeling voor gratis diensten zoals voicemail ... * Klacht gedeeltelijk opgelost *
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen