Klacht Ziggo: Ziggo schrijft wel geld af , maar levert niet en neemt je klacht niet serieus!

Klachtnummer
# 618056
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vervolg van klacht # 617712 .
Het blijft oorverdovend stil aan de kant van Ziggo. Nu hebben ze 70 euro afgeschreven voor een nieuw abonnement waar ik al vanaf 26-8 op zit te wachten. Bellen heeft geen nut want je word eruit gegooid door de drukte. Vanaf 7-9 ben ik afgesloten van mijn UPC mediabox en de nieuwe bestelling komt maar niet. Ik heb volgens mij iedereen al gehad op de klantenservice. Ziggo heeft geen casemanager, geen escalatiedesk. Je kunt het hele verhaal weer van voorafaan vertellen tegen Truus of Kees aan de telefoon. En die snappen het allemaal niet. Donderdag naar Ziggowinkel om te kijken wat ze kunnen doen na 3 weken ellende. Daarna zeg ik alles op na 22 jaar UPC/Ziggo!!! Dit kun je gewoon niet winnen van zo'n trage logge organisatie. Geld afschrijven voor iets dat niet geleverd word, is volgens mij strafbaar!

Gewenste oplossing

De laatste week om het probleem op te lossen (na 3 weken bellen en mailen en ellende) , daarna zeg ik alles op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen