Klacht Ziggo: Ziggo schrijft wel geld af , maar levert niet en neemt je klacht niet serieus!

Vervolg van klacht # 617712 .
Het blijft oorverdovend stil aan de kant van Ziggo. Nu hebben ze 70 euro afgeschreven voor een nieuw abonnement waar ik al vanaf 26-8 op zit te wachten. Bellen heeft geen nut want je word eruit gegooid door de drukte. Vanaf 7-9 ben ik afgesloten van mijn UPC mediabox en de nieuwe bestelling komt maar niet. Ik heb volgens mij iedereen al gehad op de klantenservice. Ziggo heeft geen casemanager, geen escalatiedesk. Je kunt het hele verhaal weer van voorafaan vertellen tegen Truus of Kees aan de telefoon. En die snappen het allemaal niet. Donderdag naar Ziggowinkel om te kijken wat ze kunnen doen na 3 weken ellende. Daarna zeg ik alles op na 22 jaar UPC/Ziggo!!! Dit kun je gewoon niet winnen van zo'n trage logge organisatie. Geld afschrijven voor iets dat niet geleverd word, is volgens mij strafbaar!

De laatste week om het probleem op te lossen (na 3 weken bellen en mailen en ellende) , daarna zeg ik alles op.

Ook een klacht indienen over Ziggo?