Klacht Ziggo: Ziggo services zijn slecht

Klachtnummer
# 340612
Gebruiker
Dexter
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 6 weken +- 15mb internetsnelheid ipv 400mb en sinds 4 weken valt ons internet 500x per dag weg.
Veel problemen gehad met de klantenservice die zouden terug bellen (en het niet doen). Monteur die voor de deur staat en 4x ons vaste nummer belt waarvan wij niet wisten dat wij die hadden en voor betaalden (1 euro per maand), maar niet het 06 nummer probeert die al meerdere keren is doorgegeven en gewoon binnen bereik is van de monteur. Elke keer als er monteur of aannemer afspraak gemaakt word moeten wij zeker een volle week wachten, en word er niks gerepareerd. Het probleem word niet serieus genomen en het staat op een heel laag pitje. Wij blijven wel elke maand 75 euro betalen aan Ziggo..

Gewenste oplossing

Sinds hun onderhoud in deze buurt hebben wij amper internet. Oplossen voor 2020 aub.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen