Klacht Ziggo: Ziggo stopt met service glasvezel icm CI+ module

martistics

2 jaar geleden hebben wij besloten om over te stappen op de CI+ module van Ziggo vanwege het feit dat wij geen decoder wilden plaatsen in ons huis. Hiervoor hebben wij speciaal een andere tv aangeschaft. Nu hebben wij 2 maanden geleden een brief ontvangen van Ziggo dat zij stoppen met deze service in onze wijk omdat deze voor Ziggo niet rendabel blijkt te zijn. Tevens kunnen zij ons geen alternatief bieden. Dus toen ben ik op zoek gegaan. De enige die ons hetzelfde systeem zou kunnen bieden is UPC, maar daar waar Ziggo opereert, mag UPC zijn diensten niet aanbieden want Ziggo heeft alleenrecht in onze wijk. Wij zijn dus nu verplicht om toch een decoder te gaan gebruiken, de investering van de CI+ module zijn wij kwijt en tevens is gebleken dat ons dure TV-toestel dat we speciaal voor de Ziggo service hebben aangeschaft, niet geschikt is voor een flink aantal decoders. Ik zit nu met mijn handen in het haar want na 2 maanden zoeken blijkt er geen passend alternatief te bestaan.

Mijn voorkeur gaat er natuurlijk naar uit om gebruik te mogen blijven maken van de Ziggo CI+ module en anders moet Ziggo mij vertellen waar ik dezelfde service kan krijgen met dezelfde kwaliteit. Ik heb altijd prima aan mijn verplichtingen voldaan richting de leverancier. Nu wil ik ook goed en serieus behandeld worden. Als Ziggo niet in staat is zijn dienstverlening rendabel te maken is dat een probleem waar ik als goede klant niet de dupe van mag worden.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.