Klacht Ziggo: ziggo stopt overgang naar caiway

Klachtnummer
# 80628
Gebruiker
monique.nijland
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo stopt hier in de regio met het aanbieden van hun diensten... wij moeten over naar caiway.... ik ben het daar niet mee eens omdat wij nu onze tv kunnen pauzeren en opnemen...(mbv extern geheugen) en omdat we nu veel kijken via tablet en telefoon... dat kan niet bij caiway... we kunnen ook de overstap maken naar bv kpn die dat wel heeft maar daar zijn we veel duurder uit! ik vind het ook heel dom van ziggo... hierdoor verliezen ze ook 80.000 klanten... heel onze regio dus!!!
ik vind dat ziggo zich hierin moet aanpassen en ook via glasvezel moet gaan... (dit is toch de toekomst?)

De oplossing

Ziggo moet zich aanpassen en ook op glasvezel gaan...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?