Klacht Ziggo: ziggo UPC

MB

wij zijn november 2014 overgestapt van vodafone naar ziggo naar aanleiding van een colpotatie aan de deur met een leuke aanbieding internet Z2 en digitale tv voor €33,85 per maand met een contract voor een jaar met gratis daarbij een een digitale harddisc recorder.Het ging direct al weer mis met het aansluiten van dit alles er zou een monteur komen op de overeengekomen datum op een donderdag maar die kwam niet zonder af te bellen,misschien de dag er op vrijdag?,weer geen monteur en dus 2 dagen voor niets thuis zitten wachten op de beste man.ik heb direct een mail gestuurd naar de klantenservice dat wij de week er op herfstvacantie niet thuis zouden zijn,en een monteur uit ons dorp de tv en internet laten aansluiten voor een bedrag van rond de €270- want die zou ziggo betalen.
komen we weer van vacantie is de monteur langs geweest en heeft een briefje in de b

brievenbus gedaan U was niet thuis de installatiekosten van €69- euro zullen voor onze conto komen?????. maar er is meer!!!

Ook een klacht indienen over Ziggo?