Klacht Ziggo: ziggo UPC

Klachtnummer
# 96327
Gebruiker
MB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij zijn november 2014 overgestapt van vodafone naar ziggo naar aanleiding van een colpotatie aan de deur met een leuke aanbieding internet Z2 en digitale tv voor €33,85 per maand met een contract voor een jaar met gratis daarbij een een digitale harddisc recorder.Het ging direct al weer mis met het aansluiten van dit alles er zou een monteur komen op de overeengekomen datum op een donderdag maar die kwam niet zonder af te bellen,misschien de dag er op vrijdag?,weer geen monteur en dus 2 dagen voor niets thuis zitten wachten op de beste man.ik heb direct een mail gestuurd naar de klantenservice dat wij de week er op herfstvacantie niet thuis zouden zijn,en een monteur uit ons dorp de tv en internet laten aansluiten voor een bedrag van rond de €270- want die zou ziggo betalen.
komen we weer van vacantie is de monteur langs geweest en heeft een briefje in de b

De oplossing

wij zijn november 2014 overgestapt van vodafone naar ziggo naar aanleiding van een colpotatie aan de deur met een leuke aanbieding internet Z2 en digitale tv voor €33,85 per maand met een contract voor een jaar met gratis daarbij een een digitale harddisc recorder.Het ging direct al weer mis met het aansluiten van dit alles er zou een monteur komen op de overeengekomen datum op een donderdag maar die kwam niet zonder af te bellen,misschien de dag er op vrijdag?,weer geen monteur en dus 2 dagen voor niets thuis zitten wachten op de beste man.ik heb direct een mail gestuurd naar de klantenservice dat wij de week er op herfstvacantie niet thuis zouden zijn,en een monteur uit ons dorp de tv en internet laten aansluiten voor een bedrag van rond de €270- want die zou ziggo betalen.
brievenbus gedaan U was niet thuis de installatiekosten van €69- euro zullen voor onze conto komen?????. maar er is meer!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen