Klacht Ziggo: Ziggo voldoet niet aan professionele standaard en houdt geen woord.

Klachtnummer
# 622993
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb het duurste abonnement van Ziggo Mijn modem raakte defect op vrijdagnacht. Zaterdag jl. gebeld. Het is nu woensdag 5-11-2022 en krijg bericht dat het vanmorgen is verstuurd terwijl telefonisch is beloofd dat ik het dinsdag zou hebben. Ik zit dan een week zonder internet terwijl ik mijn verbinding elke dag nodig heb voor mijn werk. Vanwege de veiligheid staat mijn werkgever niet toe dat ik hotspot gebruik.
Ziggo zou dan bovendien een nieuw modem sturen zonder zich af te vragen waardoor het defect is ontstaan. Het zou best kunnen dat het bij aansluiting meteen weer defect raakt vanwege defecte versterkers en/of splitters, kabels etc. Dat zien we dan wel weer was de reactie. Monteurs waren weken niet voorhanden.
Dit is zeer, zeer onprofessioneel. Ik overweeg na zoveel ellende met deze club mijn abonnement eindelijk eens op te zeggen want dit kan echt niet!

Gewenste oplossing

Er kan nu meteen een monteur met modem en al langskomen zoals het vroeger bij UPC ging. Waar een wil is, is een weg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen