Klacht Ziggo: Ziggo voldoet niet aan professionele standaard en houdt geen woord.

Ik heb het duurste abonnement van Ziggo Mijn modem raakte defect op vrijdagnacht. Zaterdag jl. gebeld. Het is nu woensdag 5-11-2022 en krijg bericht dat het vanmorgen is verstuurd terwijl telefonisch is beloofd dat ik het dinsdag zou hebben. Ik zit dan een week zonder internet terwijl ik mijn verbinding elke dag nodig heb voor mijn werk. Vanwege de veiligheid staat mijn werkgever niet toe dat ik hotspot gebruik.
Ziggo zou dan bovendien een nieuw modem sturen zonder zich af te vragen waardoor het defect is ontstaan. Het zou best kunnen dat het bij aansluiting meteen weer defect raakt vanwege defecte versterkers en/of splitters, kabels etc. Dat zien we dan wel weer was de reactie. Monteurs waren weken niet voorhanden.
Dit is zeer, zeer onprofessioneel. Ik overweeg na zoveel ellende met deze club mijn abonnement eindelijk eens op te zeggen want dit kan echt niet!

Er kan nu meteen een monteur met modem en al langskomen zoals het vroeger bij UPC ging. Waar een wil is, is een weg.

Ook een klacht indienen over Ziggo?