Klacht Ziggo: ziggo webmail uit de lucht.

minettysha

wij zijn een aantal jaar klant geweest van ziggo maar zijn overgestapt na kpn omdat ziggo zijn afspraken niet na zijn gekomen.
sinds vandaag 07-03-2016 zijn wij lid van kpn en is ons ziggo abonnement opgezegd.
het volgende: ziggo heeft zonder iets te laten weten ons ziggo webmail account uit de lucht gegooid en ons niet de kans gegeven alles over te zetten, dit gaat lastig als je op de dag van het nieuwe contract je oude word opgezegd.
wij hadden hier zeer belangrijke emails opstaan die wij dringend nodig hebben ivm lopende zaken.
ziggo heeft verzaakt ons in te lichten dat alles opgeheven werd en wij zitten met de problemen.
wij willen dat hier wat aan gedaan word!
als ik iedereen advies mag geven, neem geen abbonement bij ziggo, want we hebben gedurende het contract altijd problemen met ziggo gehad wat betreft het bereik van internet waar ze ons ook niet bij geholpen hebben. veel telefoontjes maar geen oplossingen.

het enige wat wij van ziggo willen is dat ze ons email account weer activeren zodat wij onze belangrijke gegevens over kunnen zetten.

Ook een klacht indienen over Ziggo?