Klacht Ziggo: ziggo webmail uit de lucht.

Klachtnummer
# 158571
Gebruiker
minettysha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij zijn een aantal jaar klant geweest van ziggo maar zijn overgestapt na kpn omdat ziggo zijn afspraken niet na zijn gekomen.
sinds vandaag 07-03-2016 zijn wij lid van kpn en is ons ziggo abonnement opgezegd.
het volgende: ziggo heeft zonder iets te laten weten ons ziggo webmail account uit de lucht gegooid en ons niet de kans gegeven alles over te zetten, dit gaat lastig als je op de dag van het nieuwe contract je oude word opgezegd.
wij hadden hier zeer belangrijke emails opstaan die wij dringend nodig hebben ivm lopende zaken.
ziggo heeft verzaakt ons in te lichten dat alles opgeheven werd en wij zitten met de problemen.
wij willen dat hier wat aan gedaan word!
als ik iedereen advies mag geven, neem geen abbonement bij ziggo, want we hebben gedurende het contract altijd problemen met ziggo gehad wat betreft het bereik van internet waar ze ons ook niet bij geholpen hebben. veel telefoontjes maar geen oplossingen.

De oplossing

het enige wat wij van ziggo willen is dat ze ons email account weer activeren zodat wij onze belangrijke gegevens over kunnen zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen