Klacht Ziggo: Ziggo wil kosten van eigen storing bij klant verhalen!

Pim

Door een storing bij Ziggo (vanaf 12-3-14) werkt de HD ontvanger niet meer. Na telefonisch contact met Ziggo erkent Ziggo dat de (hardware)fout komt door de storing. Instructies van techneut opgevolgd, geen resultaat. Ziggo zegt dat de problemen met HD ontvanger weer opgelost zullen zijn, als de storing is opgelost. Ziggo weet alleen niet wanneer dit zover is. De techneut belooft na het weekend terug te bellen. Dit gebeurt niet, dus zelf contact opgenomen. Weer alle instructies opgevolgd, echter weer zonder resultaat. Wanneer de storing bij Ziggo is opgelost, is onbekend. Van Ziggo nu het verzoek na twee dagen overdag terug bellen, dan is er een monteur. Na twee dagen gebeld, instructies van monteur opgevolgd, zonder resultaat. Advies van Ziggo: wachten tot de storing is opgelost. Wanneer dat is weet Ziggo niet. Op mijn vraag of een andere HD ontvanger een oplossing is, zegt Ziggo dat dat werkt. Maar ik moet deze betalen?? Dat lijkt mij onterecht.

Ziggo levert kosteloos een nieuwe HD ontvanger en verrekent alle dagen dat de HD ontvanger niet werkt.

Ook een klacht indienen over Ziggo?