Klacht Ziggo: Ziggo wil me laten betalen voor een CI+ module die ik heb gekregen

Klachtnummer
# 415709
Gebruiker
MStrik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede dag,
Toen ik mijn abonnement verlengde heb ik gevraagd of de CI module die ik erbij kreeg in bruikleen was of dat hij van mij was want als hij in bruikleen was wilde ik hem niet eens. Er werd mij verteld dat hij van mij was en niet in bruikleen.
Nu heb ik mijn abonnement even na tv basis (alleen analoog gezet) omdat ik het niet gebruik voor een tijdje maar omdat ik toch klant wil blijven. Er werd mij verteld dat ik de spullen in bruikleen moest terug sturen en toen heb ik vraagt wat dat was en werd mij verteld alleen de modem. Deze zit dan ook al in de doos om te versturen. Maar nu staat in een e-mail en de opstuur box brief die ik heb gekregen dat ik ook de CI+ module moet terug sturen. Omdat ik deze nooit heb gebruikt en met de verhuizing is verdwenen kan ik hem ook niet terug sturen.
Maar als ik hem nu niet opstuur moet ik er wel voor betalen.
Ik vind dit echt O N G E L O O F E L I J K.
Altijd een trouwe klant geweest en gebleven maar dat word niet beloont!!!

De oplossing

Ik wil dat Ziggo mij niet gaat laten betalen voor een CI+ module waar van gezegd is dat jij van mij is en ik hem niet hoef terug te sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen