Klacht Ziggo: ziggo zadelt mij op met kosten waar zij verantwoordelijk voor zijn.

S. Manasse

Ik ben al klant bij (UPC) Ziggo vanaf het begin. Ik heb al meerdere mediaboxen moeten omruilen omdat ze niet goed functioneerden. beeld staat stil, blokken over het hele beeld, technische problemen etc. Kan allemaal. Nu heb ik wederom met de Mediabox problemen, weer staat het beeld stil, blokken over het beeld en kan ik de opgenomen film niet verder kijken. Op aanraden van vrienden bestel ik de Next box dat schijnt goede recenties te hebben. De medewerkster van Ziggo vertelde mij dat het bekend is dat de Mediabox dit soort problemen heeft. OOOHHHH dus ik (moet betalen) betaal voor een niet goed functionerende mediabox.
En omdat ik nu de Nextbox heb besteld omdat ik mijn opgenomen films, etc. naar behoren wil kijken (want daar betaal ik tenslotte voor) moet ik daar activatie kosten voor gaan betalen van 19,95. Ik vind dit onacceptabel. Ik heb uiteraard mijn klacht geschreven naar Ziggo maar krijg als antwoord

Voor wat betreft de activatie kosten deze worden altijd berekend bij het sturen van nieuwe apparatuur, ik kan helaas deze kosten niet voor je crediteren.

Ziggo levert slecht werkende apparatuur daar betaal ik voor dat is zowiezo al heel slecht (want ze weten dat) dan wil ik een nieuwe box en dan moet ik daar ook nog voor betalen. Het is niet een kwestie van niet kunnen crediteren het is een kwestie van niet WILLEN CREDITEREN EN SLECHTE SERVICE. En dat vind ik erg jammer.
Ik moet nieuwe apparatuur aanschaffen omdat Ziggo slechte apparatuur levert en dan moet ik daar ook nog voor betalen????

Ziggo ik wil gewoon dat jullie de service geven die ik ben gewend en ook hoor te krijgen want nogmaals omdat jullie slechte apparatuur leveren moet ik andere apparatuur aan gaan schaffen en dan nog voor betalen ook. Ik betaal daar al maandelijks voor.

ik zou graag zien dat Ziggo de activatiekosten crediteert .

Ook een klacht indienen over Ziggo?