Klacht Ziggo: ziggo zet mij zonder televisie in het weekend

Klachtnummer
# 198892
Gebruiker
Jos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben gebeld door ziggo en er werd mij een aanbod gedaan om een ander pakket te nemen en dat zou 10 euro voordeliger zijn.Ik heb gezegd 'zet maar op de mail, dan kan ik de informatie eerst bekijken.
Wat schets mijn verbazing? De ander dag een mailtje dat er een nieuwe box naar mij onderweg is en een afspraak voor een monteur. Met stoom uit mijn oren de klantenservice gebeld. Zij gaven toe dat dit niet de correcte gang van zaken is en dat zij alles zouden terugdraaien. Het pakket dat onderweg was, moest ik weigeren en dan kwam alles goed. Inmiddels heeft ZIGGO een pakketaanpassing gedaan en staat mijn beeld op zwart. Het pakket is nog steeds niet bezorgd en zolang ik het niet geweigerd heb, kan ZIGGO het beeld niet herstellen. Ik moet maar via de kabel gaan kijken!!
Dit weekend zit ik dus zonder TV omdat ZIGGO de boel verschrikkelijk besodemietert en niet luistert. Pas dus op als je ZIGGO aan de lijn krijgt, GOOI DIRECT DE HOORN ER OP, want voor je het weet.....

Gewenste oplossing

Vanavond nog gewoon TV en geen gezeur. Excuses van de Directie lijkt mij minimaal op zijn plaats en vergoeding van het niet genoten abonnement en die klootzak van dat callcenter er op staande voet uitgooien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen