Klacht Ziggo: Ziggo

Klachtnummer
# 196311
Gebruiker
Louis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn nichtje is sinds 2013 van haar vriend af.
Nu krijgt ze achterstallige rekeningen van ziggo van 2015 en 2016.
Omdat haar ex niet betaald.
Nu heeft ze van deurwaarder een brief kekregen.
Ziggo wilt niet naar haar luisteren dat ze al sinds 2013 niet meer op dat adres woont.
Ze is radeloos en bang geworden omdat het een agressieve deurwaarde was met zijn gedwing.
Dus ziggo? Luister eens een keer naar haar.

De oplossing

Dat ze haar met rust laten en de kosten bij haar ex halen en niet bij haar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen