Klacht Ziggo: Zonder onze toestemming abonnement uitgebr met tv extra bij verhuizing ; via automatische incasso afgeschreven.

Z. Uiterwijk

Bij verhuizing binnen Den haag in augustus 2012 hebben we ons abonnement overgezet naar het nieuwe adres. Ziggo bood ons twee maanden gratis Tv extra aan als welkom oid.
In december 2013heb ik alle kosten eens op een rijtje gezet om weer even scherp te hebben hoe onze lasten nu zijn. Mijn vriend betaalt ziggo via automatische incasso maandelijks. Ik schrok van het bedrag dat maandelijks werd afgeschreven en ging het onderzoeken via de ziggo klantenservice . Blijkbaar hadden we tv extra boven op tv standaard. Wij hebben dit echter nooit actief aangevraagd en iets ondertekend. We willen het ook niet.
Ziggo geeft nu (14/1)aan dat wij Tv extra zelf hadden moeten opzeggen, maar biedt aan de helft van de kosten vergoeden. Ik blijf echter van mening dat ik niet hoef te betalen voor iets waar ik niet zelf om heb gevraagd en verwacht dat het hele bedrag wordt teruggestort. Graag uw reactie

Ik wil het bedrag terug dat we sinds augustus 2012 hebben betaald voor de ongevraagde dienst Tv extra

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.