Klacht Ziggo: Zooitje

Klachtnummer
# 273212
Gebruiker
Macy bruin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo meneer mevrouw.
Had van de week geen tv geen tel en internet.
Kastje kapot. Bel op voor nieuw kastje maak afspraak zou maandag tussen 8 en tussen 1 komen maar niks geen monteur. Bel weer op o ja sorry nieuwe afspraak monteur komt zo onaardig was die en maar blazen nou nou onbeschoft en afsnauwen.
Vraag een nieuwe module krijg geen kaart maar kastje weer terug gestuurd weer bellen wat een zooitje zeg jullie werken wel langs elkaar heen.
Nu kaartje binnen voor tv voor me dochter . Nee heb ik geen tv nou pf weer bellen nee me afgesloten 72 uur nou zeg wat schande.
Niet normaal hoor. Ga maar weg en naar een ander er is altijd wat bij jullie mijn ouders ook alleen maar problemen . Gr jolanda bruin maartensdijklaan 485 2541 va den haag

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen