Klacht Ziggo: Zwaar incompetent bedrijf waar ik nog 200 euro van krijg.

Klachtnummer
# 441722
Gebruiker
Luckyvonstreetz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo is echt het meest incompetente bedrijf waar ik ooit mee te maken gekregen hebt. Op een dag kon ik niet meer inloggen met mijn emailadres, vreemd dacht ik.
Blijkt het dat een of andere werknemer van ziggo een emailadres in mijnziggo gezet heeft die helemaal niet van mij is. Iemand anders heeft dus maanden lang mijn emails kunnen ontvangen.
een gigantisch datalek dus.

Dat is nog niet alles, de prijs van mijn abbonement was opeens met zo'n 4,5 verhoogd. Zal wel inflatie zijn dacht ik, wel vreemd dat ze dat niet even melden. Blijkt dat ik dus 1,5 jaar betaald heb voor een mediabox die ik helemaal niet had.

De drie maanden gratis tv+internet die ze mij beloofd hebben heb ik ook nooit gehad.

De oplossing

de onnodig gemaakte kosten overmaken en daarna uit mn leven verdwijnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen