Klacht ZIj Rijdt Beter: naar meerdere malen gemeld tehebben nog steeds geen premie afgehaald

Klachtnummer
# 111792
Gebruiker
concetta fiorello
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb verschillende malen via de mail gemeld dat er geen bedragen van mijn rekeni.g is afgehaald en de belofte dat ze dat zullen doen gebeurt er niks ik heb contact gehad met mijn bank en die bevestigen het ook.

Ik heb geen accepgigo kaart gehad om de bedrag over temaken en ook geen meldi.g dat minn auto niet vetzekerd was.

Nu krijg ik van de rdw bericht dat mijn auto niey vetzekerd van af 27 mei is tetwijl il van uit ga dathet wel zo is.

Ik beteid de bedragen te betalen als ze de bedragen aan mij doorgeven. Ik wordt er moe van dat ze geen bedragen ban mij rekening afhalen

De oplossing

Graag wil ik van jullie een apccetgigrokaart van jullie met de bedragen ik vind dit niet kunnen en mijn bank heeft mij bevestigt dat geen bedtagen van jullie is afgehaald en ik ook geen bericht heb gehad.
Tevens heb ik geen bericht gehad dat mijn auto niet vetzekerd was.
Ik kreeg bericht van rwd ik wil het heus wel betalen als ik de bedragen weet maar wil wel dan een verklaring van jullie dat hij verzeketd was op 27-05-2015
Ik wil graag de verklaring artikel 34 WAM VAN U HEBBEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ZIj Rijdt Beter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ZIj Rijdt Beter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen