Klacht Zilveren Kruis: Beëindiging zonder waarschuwing

Klachtnummer
# 643540
Gebruiker
MemoB
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben tijdelijk naar het buitenland verhuisd voor een stage. Toen heeft het Zilveren Kruis brieven achter mij aan gestuurd om mijn nieuwe adres te verifiëren. Deze zijn mogelijk wel aangekomen, maar hoogstwaarschijnlijk twee maanden later omdat het Zuid Afrikaanse post systeem niet spoedig functioneert. Van digitale post was er geen sprake. Toen aan deze brieven geen gehoor is gegeven is mijn zorgverzekering zonder waarschuwing beëindigd, precies op het moment dat ik zorgkosten maakte. Hierdoor kon mijn reisverzekering mij ook niet helpen, en eindigde ik zelf met alle kosten.

Gewenste oplossing

Excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen