Klacht Zilveren Kruis: Beëindiging acceptgiro Zilveren Kruis.

Klachtnummer
# 174740
Gebruiker
Multom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste mensen....
Recent liet Zilveren Kruis Achmea Ziekteverzekeringen per brief weten dat men met directe ingang stopt met het toezenden van informatie per brief; de informatie wordt uitsluitend digitaal ter beschikking gesteld. Ook de premiebetaling valt daar onder, exit acceptgiro.
Dit schiet verschrikkelijk in het verkeerde keelgat en ik vermoed ook bij velen met mij. Nu wordt men gedwongen om een computer aan te schaffen als men er geen heeft of, als men er wel een heeft maar als oudere er niet zo goed mee weet om te gaan, hulp in te roepen.
Ik vind het onaanvaardbaar dat deze instantie, waar mee men nota bene ook nog eens VERPLICHT aan gebonden is, op botte wijze tot slaaf van haar systeem maakt met als argumenten dat het "zo handig" is en kostenbesparend zal werken. .
Dit onderwerp lijkt mij rijp voor uw aandacht.
Met vriendelijke groet,
Tom Mulder.

De oplossing

In elk geval de acceptgirokaart handhaven zolang deze nog geldig is (t/m 2019).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen