Klacht Zilveren Kruis: Charging Unfair Amounts for The Past Time

Klachtnummer
# 627132
Gebruiker
zekzek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hi,

I am charged for the health insurance that I did not get the service for.
I got my bsn number in 23 of September and apply for the health insurance beginning of October.
However, they charged from the August total more than 700 Euros.

How it does make sense to charge me for the time I was not insuranced ?

I called them for this but they are refusing for the refund.

Kind Regards
Nazim

Gewenste oplossing

Hi,

I would like to get a refund for the unfair chargers to my bank account.

Kind Regards
Nazim

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen