Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zilveren Kruis: De Zilveren Kruis heeft hun clienten niet eerlijk benaderen.
Details
Klacht
Het gaat om een onverantwoordelijk beslissing geschreven per email van een directeur customer operations van Zilveren Kruis. Zij/Hij heeft zomaar bepaald wat ik, namens een komende verzekeringnemer (mijn echgenote), een niet correct en terecht gebaseerde waslijst waarin staat de gevraagde documenten, moet inleveren. Terwijl, de echte gevraagde documenten en/of gegevens die echt nodig zijn, hebben we daarvoor, compleet en voldoende gedaan via hun eigen website.Als cliënt, men kan en moet Zilveren Kruis alleen maar bellen voor alle ontstaande vragen die voortvloeiend zijn van haar/zijn e-mail. Een email als reactie van onze kant is niet in behandeling genomen. Een of meerdere gesprekjes per telefoon geeft alleen een conclusie dat we moeten maar wachten op hun antwoord die kan tot 10 dagen duren. Aan het andere kant, de informaties, gesprekjes en de finale conclusie, gekregen per telefoon, staan niet zwaart op wit voor het belang van de cliënt.
Gewenste oplossing
Ze moeten laten de clienten hun ook kunnen e-mailen, zoals wat ze hebben de clienten kunnen e-mailen. Op dit moment, de clienten kunnen hun alleeen maar bellen voor vragen e.d., en hebben geen bewijs van de gesprek resultaten. De e-mail van de client is niet in behandeling genomen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.