Klacht Zilveren Kruis: Moet 6 euro betalen ... als ik langer dan een jaar wacht met een herhalingsrecept

Birney Adamus

Er zijn weer regels bedacht die zogenaamd goed zijn voor de consument. Maar die uiteindelijk alleen de bedenker spekken! Laatst moest ik zes euro betalen voor mijn herhalingsrecept. De reden is dat er meer dan een jaar tussen zit tussen nu.... en de laatste keer dat ik deze medicatie heb gehad. Dit is toch rond uit belachelijk .... Men doet of dat de consument bij voorbaat seniel is. Ik heb hier geen zin in. Doe je zuinig... wordt je op zo'n belachelijke manier gewoon leeg geklopt. En het zijn de zorgverzekeraars die het de apotheken oplegt ..... DIT KAN TOCH NIET ?!! Ik probeer dit dus aan te kaarten bij ZilverenKruisAchmea.... Maar hun e-mail service werkt niet... Die geeft telkens aan dat mijn mail adres onjuist is. Een adres die ik al meer dan 20 jaar heb. En overigens ook vermeld staat in mijn persoonlijk overzicht op "MIJN ZILVERENKRUIS" !!! pfffffff ;(

Dit wil ik nooit meer hoeven doen .... en ik wil mijn geld terug !!!!

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hallo Birney
    Je bent niet tevreden over het bedrag wat je moet betalen bij de apotheek voor kosten uitleg patiënt.
    Wij hebben gemerkt dat hier veel vragen over zijn vandaar dat wij duidelijke uitleg geven in de link die ik je stuur.https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/service/nieuws/Paginas/Controle-en-uitleg-1e-uitgifte-op-uw-declaratieoverzicht.aspxMinister Schippers wil graag transparantie, daarom is deze overheidsmaatregel in 2014 vastgesteld voor alle zorgverzekeraars.Wat vervelend dat het niet lukte met de mail. U kunt ons mailen via de site. Via service en contact kunt u ons mailen.https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/contact/Paginas/default.aspx
    Als er nog vragen zijn, bel of chat ons svp, we staan graag voor u klaar om u verder te helpen.Vriendelijke groeten,"
    Birney Adamus
    Hoi Pauline !!!Bedankt voor je snelle reactie .... Maar wat zegt dit over de zorgverzekeraars? Die hebben geen moment geprotesteerd !!! Weer ff een gevalletje handje klap !!! Voor wie moet het transparant zijn ? Voor jou of voor mij ? Ik wil mijn geld terug!!!
    Zilveren Kruis
    Ik snap het Birney, wij kunnen als zorgverzekeraars hier niets mee. Wij moeten ons ook houden aan de overheidsregels.Het is zo dat we dit bedrag eerst ook betaalden, maar dan zagen we het niet. Het was meeberekend in de prijs van de geneesmiddelen. Maar nu moet het dus apart worden berekend.Transparant is het toverwoord van ons kabinet Birney, ik kan het helaas niet voor je veranderen of terugdraaien.
    Heb gewoon geen beter nieuws voor je.
    Jij ook bedankt voor je snelle reactie!Hartelijke groet,
    Birney Adamus
    Pauline !!!! Ik weet niet of dat het je is opgevallen "!!!" De uitroeptekens.... Ik wens niet zo behandeld te worden ... De zorgverzekeraar betaald deze transparantie maar uit eigen zak. Ps... Kennen wij elkaar??? Volgens mij ben ik nog steeds Dhr. Adamus !!!
    Zilveren Kruis
    Mijn excuses meneer Adamus. Ik wilde u niet beledigen.
    Goed dat we elkaar gesproken hebben al kan ik het niet veranderen voor u.
    vriendelijke groeten,
    Birney Adamus
    Helaas heb ik niets aan excuses. Maar volgens Zilveren Kruis Achmea zijn niet zij die de regels hebben bepaald, maar de overheid. Maar als je het mij vraagt ... Had de zorgverzekeraar ook zelf actie kunnen nemen.... En deze nutteloze geldklopperij die op de klanten wordt afgewenteld uit eigen zak kunnen betalen !!!

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?