Klacht Zilveren Kruis: Nog steeds geen oplossing wel veel gedoe en aangemeldt voor 3 personen als wanbetaler en zo door het CJIB leeggetrokken .

Geacht SKGZ:

Mijn klacht tegen het Zilveren Kruis is behoorlijk ingewikkeld en komt voor uit een langdurige geschiedenis.

De kern van het verhaal is dat ik overspannen ben en te weinig inkomen heb om rekeningen te kunnen betalen. Wij staan dan ook op de rand van schuldsanering.

Reeds in 2013 heb ik het Zilveren kruis gevraagd of mijn vrouw, die op mijn polis staat maar 21+ is (nu 47) zelfstanding verzekerd kon worden. Dit kon volgens het Zilveren Kruis niet omdat ik hoofdverzekerde ben en achter sta met betalen.
Zo ook mijn Zoon Puk die op 5 januari 2014 18 werd, ik heb Achmea ruim voor die tijd, 17 oktober 2013 aangegeven dat hij daar niet verzekerd wenst te worden en dat ze hem van mijn polis af kunnen schrijven, ook dat heeft men niet gedaan….. ik kan dus nu voor hem de premie + de wanbetaalkosten betalen dat vind ik zeer merkwaardig!!!
Het resultaat hiervan is dat ik heef 2013 voor drie mensen polis + de kosten voor het wanbetaler zijn op mijn nek krijg………

Een regeling en duidelijkheid over de betalingen terecht en niet terecht!

Nu is het drie jaar onduidelijkheid en wel en niet aanmelden met alle gevolgen van dien.

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zilveren Kruis
    Beste meneer Luiijf,Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas is de klacht bestemt voor Zilveren Kruis Achmea. Daarom wil ik u verzoeken uw klacht in te dienen bij Zilveren Kruis Achmea.Wij van Centraal Beheer Achmea kunnen uw gegevens niet inzien, daarom kan ik helaas niks voor u betekenen. Wanneer u andere vragen heeft hoor ik het graag. Met vriendelijke groet,Peter van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    webcare[@]centraalbeheer.nl
    Zilveren Kruis
    Het Centraal Beheer Webcareteam kan u niet helpen bij uw klacht/vraag aangaande uw zorgverzekering. Wij zetten daarom de klacht op afgehandeld.
    Beste Wil
    Om jouw privacy te beschermen ga ik hier niet openbaar in op jouw financiële situatie.
    Ik adviseer je contact op te nemen met mijn collega'sals je een helder overzicht wenst. Zk.nl/contact
    Vriendelijke groet,
    Pauline
    Wil J G R Luiijf - Giesbergen
    De klacht is ook bij het SKGZ gemeld, die vragen bij Achmea / Zilveren kruis om een beslissing. Inmiddels krijgt mijn zoon die net 18 is en geen verzekering bij het ZK afgesloten heeft ook aanmaningen. Op naar de volgende klacht bij dit ...bedrijf!
    NOOIT MEER ACHMEA!!!!
    Beste Wil,
    In je polis zie ik dat je klacht in behandeling is genomen. Uiteraard laten wij je uitslag weten.
    mvg Pauline
    Wil J G R Luiijf - Giesbergen
    Klacht is nog NIET afgehandeld! De achmea terreur gaat gewoon door.

Wil J G R Luiijf - Giesbergen

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?