Klacht Zilveren Kruis: Ondanks dat Zilver Kruis fout toegeeft moet ik toch zelf voor de kosten opdraaien!

Klachtnummer
# 615682
Gebruiker
Gerrit68
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Neem 12 augustus telefonische contact met Zilver Kruis met de vraag of ik goed verzekerd ben om 100% vergoed te krijgen voor het aangeboden behandel plan. De medewerker verteld mij dat ik goed verzekerd ben met mijn Restitutie en Aanvullend Horeca wat voor mij zou betekenen dat ik 100% verzekerd ben voor een behandelplan. Wat in zou houden eenmalig intact/onderzoek en daarbij 9 maal manueel therapie. Na indienen declaratie krijg ik maar 50% vergoed! Neem 26 augustus opnieuw contact op verzekering deze geeft zijn fout toe, als pleister op de wonden krijg ik de eerste behandelingen voor 100% vergoed! Voor de rest moet ik het zelf maar uit zoeken! Mag naar een andere manueel therapie wat inhoud opnieuw intact/onderzoek, de eerdere behandelingen worden in mindering gebracht van de 9 behandelingen van het pakket. Moet stoppen met met het traject wat nu loopt, al dat alles voor niks geweest. Onbegrijpelijk dat de verzekering zijn fout toegeeft, geen coulance willen toepassen over de de 6 resterende behandelingen van 50% Zilver Kruis verschuild zich nu achter het feit dat ik zelf had moeten weten dat restitutie alleen voor de basisverzekering geldt en wat mij telefonisch is toegezegd daaronder geen stand houd! Waarom wordt een ieder geadviseerd om altijd eerst contact op te nemen om er zeker te zijn dat je verzekerd ben voor wat je aangaat?

Gewenste oplossing

Dat de toegezegd 100% dekking in uitvoering wordt gebracht "coulanceregeling" over de 9 behandelingen en niet nu alleen over de eerste 2 behandelingen en de intact/onderzoek.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen