Klacht Zilveren Kruis: Onterecht aangemeld naar de Zorginstituut Nederland

Klachtnummer
# 88370
Gebruiker
O.Kocak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn hulpbemiddelaar heeft een stabilisatietraject gestart aan mijn zorgverzekraar, vervolgens was het geaccepteerd. Vanaf mei 2014 was ik en mijn partner afgemeld als wanbetaler bij de cjib. Na eerste betaling van ons premie hebben wij achteraf een brief ontvangen van de incassobureau/gerechtsdeurwaarder dat wij geen premie hadden betaald terwijl dit onjuist was;( het brief hebben wij nog steeds) pas geleden ontvangen wij een brief van de zorginstituut Nederland dat we aangemeld zijn als wanbetaler en volgens zilverenkruis hebben wij onbetaalde premie's terwijl de bewering onjuist is vanwege dat we brief als bewijs hebben van de door zilverenkruis behandelde incassobureau. Na dat we de zilverenkruis een mail/klacht hadden verstuurd, kregen we te lezen dat er een zorgnota van circa 58 euro niet was betaald terwijl wij nooit zo een nota hadden ontvangen.

De oplossing

Onterechte handelingen vermijden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zilveren Kruis
    Datum
    We kijken graag met je mee wat er precies aan de hand is. Ik raad je aan om daarvoor contact met ons op te nemen via zk.nl/contact.
    groetjes, Sophie

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen