Klacht Zilveren Kruis: Onterecht aangemeld naar de Zorginstituut Nederland

O.Kocak

Mijn hulpbemiddelaar heeft een stabilisatietraject gestart aan mijn zorgverzekraar, vervolgens was het geaccepteerd. Vanaf mei 2014 was ik en mijn partner afgemeld als wanbetaler bij de cjib. Na eerste betaling van ons premie hebben wij achteraf een brief ontvangen van de incassobureau/gerechtsdeurwaarder dat wij geen premie hadden betaald terwijl dit onjuist was;( het brief hebben wij nog steeds) pas geleden ontvangen wij een brief van de zorginstituut Nederland dat we aangemeld zijn als wanbetaler en volgens zilverenkruis hebben wij onbetaalde premie's terwijl de bewering onjuist is vanwege dat we brief als bewijs hebben van de door zilverenkruis behandelde incassobureau. Na dat we de zilverenkruis een mail/klacht hadden verstuurd, kregen we te lezen dat er een zorgnota van circa 58 euro niet was betaald terwijl wij nooit zo een nota hadden ontvangen.

Onterechte handelingen vermijden

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zilveren Kruis
    We kijken graag met je mee wat er precies aan de hand is. Ik raad je aan om daarvoor contact met ons op te nemen via zk.nl/contact.
    groetjes, Sophie

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?