Klacht Zilveren Kruis: onterechte rekening

IT Schrijvershof

Ik moet betalen voor een behandeling waar ik helemaal niet geweest ben. Ik heb gewoon de werkdag ervoor afgebeld. Ik was erg ziek en dit waren echt omstandigheden waar ik niks aan kon doen. Nu wordt ik van cureplus naar Infomedics gestuurd die me naar mijn verzekering stuurt, en vanaf daar wordt ik weer Cureplus gestuurd.

Ik heb vorig jaar over de 500 euro uitgegeven aan fysiotherapie en ben daarom expres bijverzekerd dit jaar. Ik kan dit gewoon niet betalen elke keer. En nee, ik wil geen betalingsregeling voor iets waar ik helemaal geen gebruik heb gemaakt. Het gaat me nu gewoon om het principe... Niemand kan het wat schelen en er wordt me overal politiek correct verteld dat ik pech heb. Maar wat als ik jullie dat eens vertel?

Dit is toch van de zotte. Heb nota bene gewoon afgebeld. Het kan me niet schelen welke partij het oplost cureplus, infomedics of mijn verzekering. Maar iemand moet dit gaan fixen want ik ga niet betalen op deze manier. Wordt afgescheept alsof ik een nummertje ben overal en ben het helemaal zat.

Betaal me blauw aan de zorg, en als er nou echt iets is waarvoor ik moet betalen ok. Maar ik heb GEEN ZORG AFGENOMEN, maar mag nu wel gaan betalen.

kwijtschelding van deze belachelijke, onterechte rekening

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

IT Schrijvershof
    Aso’s reageer gewoon...

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?