Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zilveren Kruis: Oplichting, niet transparant, dubbele betalingen. alleen betalen en mond houden.
Details
Klacht
Zilvere kruis zou voor endometriose alles vergoeden zoals op de website aangegeven was 2022, eindstand moest ik en in de apotheek betalen en de zelfde medicatie moest van me eigenrisici af dus moest ik ineens dubbel betalen. Ze geven fout toe maar nooit me vergoeding gekregen. Me overstap gedaan naar het altijd transparante vgz. Waar ik eerder gezeten heb die wel alles echt netjes vergoeden als beloofd. Ik had geen kosten open staan alles gewoon betaald omdat ik snel bij ze weg wilde en me overstap kon gaan maken en nu in 2023 verzinnen ze zelf ook nog kosten erbij terwijl ik al overgestapt ben als je kosten heb kun je niet eens overstappen. Doem ze net alsof ik nog bij hun zit gaan ze 180 ongv wat me vgz nu kost ineens van me rekening af zitten schrijven zonder uitleg niks ook nog. Heb het Terug geboekt. December 2022 ging 1ste termijn vgz zelfs al van me rekening af. Kan niet dec dubbel betalen. Kreeg al hogere toeslag in december voor de verzekering vgz aanvullend te betalen. Zilvere kruis wilt overal een slaatje uit slaan heeft niks op orde en heeft verder ook niets van de endometriose kosten vergoed hele misleidende website flashers zijn het echte oplichters! Nu bij het vgz terug en geen problemen heel blij! Die vergoeden wel echt alle endo kosten.Gewenste oplossing
Dat ze dat bedrag van 180 geen idee waar het precies nou weer vandaan komt. Kwijtschelden. Want alle medicatie etc die eigenlijk vergoed dienden te worden heb ik ook dubbel betaald en meer betaald wat eigenlijk vergoed diende te worden. Na fout toegegeven te hebben na een mega lang gesprek ook nog. Wees duidelijk op de website wanneer je iets niet vergoed heel misleidende website, maar ga geen dubbele betalingen poepen! Ook nog is. En deze slechte ervaring moeten jullie beter heel jullie bedrijf stoppen zie hier meer mensen met vergelijkbare klachten!!! Echt beter stop!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.