Klacht Zilveren Kruis: Problemen met Zorgverzekeraar

Klachtnummer
# 601794
Gebruiker
AnasBlok142
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zilveren Kruis heeft mij in 2014 als wanbetaler aangemeld en moest ik jaren lang een dure Bestuursrechtelijke premie betalen. Ne veel correspondentie en de door mij geleverd bewijs, heeft Zilveren Kruis in 2016 toegegeven dat de aanmelding als wanbetaler onterecht was. Ik betaalde gewoon mijn premie. In 2017 heeft Zilveren Kruis mij weer, onterecht, als wanbetaler aangemeld. Mijn echtgenote heeft een eigen polis en betaalde elke maand de premie. Zilveren Kruis heeft in 2017 ook mijn echtgenote als wanbetaler aangemeld. heb twee advocaten ingeschakeld. Helaas. Wij werden aan de lijn gehouden. De advocaten hebben nooit contact genomen met Zilveren Kruis, maar hebben wel een toevoeging aangevraagd en ook toegekend en wij hebben enorm veel eigenbijdrage moeten betalen aan de advocaten. De geschillencommissie heeft het laten afweten. Tot nu toe niks gedaan en reageert ook niet of "wij gaan het uitzoeken". Onze probleem is nog niet opgelost. Graag advies. Dank u wel

Gewenste oplossing

Juridisch hulp

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen