Klacht Zilveren Kruis: Schandalig zilverenkruis ik wil overstappen

P korthuis

Ik zou graag willen overstappen naar andere zorgverzekering (menzis) maar nu heb ik een betalingsregeling lopen bij jullie. en werd mij vandaag even vertelt dat ik alles moet betalen 670 euro omdat ik tijdelijk ben afgemeld bij het cak. maar nu zit er een nieuwe zorgkostennota bij deze bedrag in en die willen ze dan ook in 1 keer en daar ben ik er niet mee eens ik wil best 252 euro overmaken halverwege december en 55 euro zorgkosten en dan is die oude vordering voldaan via zilverenkruis en dan zou ik graag willen overstappen en die nieuwe in maandelijkse termijnen. aangezien het cak ook geen eindafrekeningen meer verstuurd dan kunnen jullie mij makkelijk afmelden omdat ik iedere maand netjes afbetaald en jullie collega heeft mij nooit verteld dat een nieuwe zorgkostennnota ook meeteld echt schandalig voor woorden en zilveren kruis wordt veel te duur voor mij welkom bij het zilverenkruis! ben echt boos hierover

Dat zilverenkruis mij helemaal afmeld bij het cak
ik wil de oude premies betalen + 55 euro zorgkosten nog en die nieuwe wil ik dan in maandelijkse termijnen betalen. die van dit jaar is

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?