Klacht Zilveren Kruis: Slecht medewerker

Klachtnummer
# 617296
Gebruiker
Ik snap het niet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemorgen heb ik bedrag van zilveren kruis zorgverzekeraars 915,18 euro en deze bedrag dat klopt niet heb mevrouw Monique gesproken over specificatie om te kijken wat is gebeurd zij will niet dat slecht medewerker alsjeblieft praat met deze bedrijf

Gewenste oplossing

Eerst specificatie om te zien waarom deze bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen