Klacht Zilveren Kruis: Slechte afhandeling, weinig begrip en coulance.

C. Vrijmoed-vd Waals

Via het bedrijf waar mijn man werkte waren wij verzekerd bij Zilveren Kruis. In oktober 2016 sloot ik daarbij voor mijzelf een tandartsverzekering af. Kort daarna werd mijn man ontslagen en zijn wij overgestapt naar DSW. Daar kon ik aangeven dat zij de oude verzekering zouden beëindigen, dit was in november 2016. Maar omdat de tandarts polis kennelijk pas op 1 januari inging is deze niet beëindigd blijkt nu. Ik betaal dus al 2 jaar voor 20 euro per maand voor een verzekering waar ik niks mee doe. DSW geeft aan niets te kunnen doen omdat deze polis in november nog niet actief was. Zilveren kruis zegt ook niets te kunnen betekenen. Sterker nog, deze polis loopt nog tot jan 2020. Uiteindelijk dus een kostenpost van zo'n 750 euro. Dat Zilveren Kruis had kunnen zien in november 2016 dat er en polis zou ingaan wordt ontkend. Zeer ontevreden dus over deze afhandeling, vooral omdat ik erop vertrouw dat de dingen afgehandeld worden zoals aangeboden.

Ik wil dat Zilveren Kruis mij tegemoet komt in de gemaakte kosten. En de verzekering niet per 1 jan 2020 beëindigt maar per direct.

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?