Klacht Zilveren Kruis: Tegenwerking en onnodige regellast voor patienten met terminale zorg

Klachtnummer
# 658292
Gebruiker
ikhebeenvraag
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het is voor de huisarts erg moeilijk om voor terminale patienten inco materiaal te bestellen, omdat zilveren kruis weigert samen te werken met locale apotheken. Daarvoor veel werk en moeite om dezelfde dag inco materiaal bij patient te krijgen. Meestal lukt het ook niet dezelfde dag. Via de gebruikelijke route ook geprobeerd hier met hen over te praten, maar daar nauwelijks reactie. Wat mij betreft moet dit echt snel veranderen om te voorkomen dat de werk en regeldruk onnodig zo druk blijft. Locale samenwerkingsverbanden moeten nu steeds meer van de overheid, echter zilveren kruis lijkt hierin niet mee te willen werken, door aparte routes te facilliteren die meer werk en tijd kosten. Dit moet veranderen om de zorg mogelijk te houden.

Gewenste oplossing

Dat zilveren kruis weer met locale apotheken gaat samenwerken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen