Klacht Zilveren Kruis: Vreemd dat Zilveren Kruis hoogte dekking en kosten bepaald en dat dat in 1 hand mag blijven.

Ronald

Ik heb een verzekering waarbij de kinderen voor € 2.000,- verzekerd zijn voor een beugel. Voor het oudste kind ontving ik een offerte van € 1.788,68 voor het jongste kind net geen 2 jaar later een offerte van € € 2.075,88. Toen ik de orthodontist aanschreef kreeg ik te horen dat niet hij maar het ZIlveren Kruis de hoogte van de prijzen bepaald. Mijn zoon heeft nu schijnbaar zijn eerste € 2.000,- opgemaakt want ik kreeg een nota voor de nacontrole die niet meer geheel vergoedt werd. Ik wees het zilveren kruis op de offerte maar deze zegt zelf al dat de offerte niet heilig is. Daarnaast vroeg ik om een bewijs van alle betalingen tot nu toe die tot de € 2.000,- had geleidt waarop blijkt dat alleen mijn zoon inzage heeft en hij zelf Digid moet aanvragen om dat te kunnen inzien. Naderhand zie ik wel losse nota's maar geen overzicht.

Zilveren kruis geeft mij als betaler alsnog inzicht in de kosten tot heden en bepaald dat offerte leading is voor de daadwerkelijke kosten. Wat is anders de waarde van een offerte vooraf.

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?