Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zilveren Kruis: Zilveren Kruis frustreert declareren van reiskosten bewust.
Details
Klacht
Reiskosten declareren van € 0,32 per km wordt bewust heel erg gefrustreerd. Veel lange telefoontjes met ZK daar over. Na het inloggen moet je op het declaratie formulier steeds geboortedatum, adres, telefoonnummer en de vooraf aangevraagde toestemmingscode (6 cijfers) invullen. De website om het declaratie formulier te vinden is erg moeilijk. Om te declareren is daarna weer door het doolhof. Bij een klein foutje krijg je bericht om te verbeteren, maar je kunt vanuit daar niet doorklikken, terwijl je bent ingelogd. Dan moet je weer door het doolhof worstelen. BEWUST FRUSTREREND GEMAAKT! Ondertussen heb ik nog geen euro gezien.Gewenste oplossing
1. De website gebruikersvriendelijker maken, vooral op het punt van reiskosten.2. Het invullen van het declaratieformulier voor reiskosten makkelijker en logischer maken.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.