Klacht Zilveren Kruis: Zilveren Kruis maakt het nabestaanden onnodig lastig

Klachtnummer
# 628750
Gebruiker
Gerard
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na het overlijden van mijn moeder kregen wij als nabestaanden binnen een week een aantal zeer onbegrijpelijke nota's met datums die niet klopten en bedragen die niet te herleiden waren. Driemaal gebeld met de klantenservice, maar de medewerkers begrepen het ook niet en konden ook niet uitleggen hoe het zat. Uiteindelijk zelf met een calculator alle zorgkosten nageteld en uitgerekend. Terwijl je daar in een rouwproces natuurlijk niet op zit te wachten. Veel grote instellingen hebben een speciale nabestaandendesk, waar je goed, snel en begripvol wordt geholpen, maar Zilveren Kruis lijkt alle mogelijke moeite te doen om het nabestaanden zo lastig mogelijk te maken.

Gewenste oplossing

Open, in navolging van andere verzekeraars en banken, een nabestaandendesk waar nabestaanden snel, goed en begripvol worden geholpen met het afwikkelen van de verzekering van een overledene.

En lees zelf nog eens je brieven en nota's door voor je die versuurt, dan zal je zien dat die nergens op slaan!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen