Klacht Zilveren Kruis: Zilveren Kruis respecteert termijn van beraad niet

Klachtnummer
# 614052
Gebruiker
Eric
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn broertje is in Mei 2022 overleden en had een verzekering bij Zilveren Kruis. Zilveren Kruis is vanaf dag 1 na het overlijden schaamteloos overgegaan in het proberen te collecteren van achterstallige betalingen, zonder rekening te houden met de termijn van beraad van 3 maanden. Geldwolven die gevoelloos in de business en het leven staan.

Gewenste oplossing

niet zozeer voor mij: voor ons is overduidelijk dat er geen mensen bij Zilveren Kruis werken maar gevoelloze geldwolven die hun bonus willen veiligstellen. Ik wil voorkomen dat deze tent dezelfde schandalige houding aanneemt in geval van andere mensen die persoonlijk verdriet hebben na het overlijden van een dierbare

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen