Klacht Zilveren Kruis: Zilveren Kruis verzekerings fraude.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286523
Gebruiker
Mozess
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik ben vanaf 2015 verzekerd bij Zilveren Kruis, vanaf begin tot nu toe heb ik 3 jaar lang voor iemand anders ook declaratie kosten meebetaald, tot ik per toeval12-11-2017 fraude ondekte heb ik gelijk Zilveren Kruis ingelicht.

In een brief geeft Zilveren Kruis schud aan apotheker en apotheker aan Zilveren Kruis ! ondertussen na mailen bellen moet ik nog steeds bij elk gesprek hele verhaal van begin vertellen.

In 3 jaar tijd heb ik voor 962€ voor iemand anders zijn zorg meebetaald,
ik heb mijn geld nog niet terug gekregen!

Zilveren Kruis telefoniste was ook nog zo arrogant en nam mij in maling ik mocht van haar overal waar ik wil klacht indienen dus ook hier bij Klachtenkompas.

Ik moet toegeven dat was de beste advies wat ik kreeg tot nu toe van Zilveren Kruis bij laats gesprek op 27-12-2017 16.58.

Ik ben bij verschillende Zorgverzekeringen verzekerd geweest maar Zilveren Kruis is de aller slechtste wat ik heb meegemaakt ik heb nooit problemen gehad bij mijn andere verzekeringen.

Ik zal zeker uitstappen bij Zilveren Kruis ik eis mijn geld alsnog binnen korte termijn terug.

Gewenste oplossing

Mijn geld zo snel mogelijk terug.
Geboden oplossing
heleboel berekeningen gemaakt elke keer moest ik mijn verhaal opnieuw vertellen bij fraude kennen ze jou als klant niet meer ! maar uiteindelijk toch opgelicht,
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen