Klacht Zilveren Kruis: Zilveren kruis werkt niet transparant!!

Klachtnummer
# 650519
Gebruiker
Brown-diamond
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had in het verleden een schuld bij hun en ben daardoor met flanderijn deurwaarder in aanraking gekomen. Inmiddels heb ik een finale kwijting gehad onder een tal strenge voorwaarden welke ik ook heb gedaan. Echter krijg ik nu van zilveren kruis nu een rekening dat ik die zou moeten betalen omdat mijn betaalde premie verrekend zou zijn met achterstanden bij flanderijn.
Ik ben nu inmiddels al 3 dagen met verschillende medewerkers aan de telefoon geweest en word nu voor het karretje gespannen om zelf achter de feiten aan te gaan.
Hoe kunnen hun bedragen verrekenen bij de deurwaarder als ik al klaar zou zijn en dit dan vervolgens niet met mij als klant overleggen?
Zilveren kruis is niet transparant en ook niet behulpzaam als je met vragen om opheldering komt.
Als jij als klant niet scherp bent kunnen ze zomaar bedragen in rekening brengen en jij als klant moet dit maar gaan betalen anders word je weer aangemeld als wanbetaler !!
Dit is toch te gek voor woorden?

Gewenste oplossing

Ik wil dat er schriftelijk een omschrijving komt van het “openstaande” premie en een verklaring waar mijn betaalde premie mee is verrekend!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilveren Kruis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilveren Kruis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen