Klacht Zilverlining.nl: Een product betaald en nog niet gekregen, ook geen enkele reactie op mijn emails en vragen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 369495
Gebruiker
KarolinaDukik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Van: Karolina Dukik
Klacht aan: Zilverlining.nl

Ik heb van zilverlining een horloge (bee sister luxe horloge) gekocht van 34.95 euro op 6 mei. Ik heb tot nu 2 keer reageert (email) om te vragen wanneer krijg ik mijn horloge.
Geen antwoord tot nu.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug. (34.95 euro)
Geboden oplossing
Van Zilverlining heb ik tot nu geen product gekregen, geen reactie en geen geld. Klachtenkompas heef ook geen reactie gekregen. Misscien bestaat helemaal geen bedrijf met dit naam. Ik ga verder zoeken of politie bellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilverlining.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zilverlining.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen