Klacht Zilverlining.nl: Zilverlining

Klachtnummer
# 380647
Gebruiker
Mij geld terug geven of mij bestelling naar mij sturen?
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo, ik heb vragen voer mij bestelling ik was 13-04-2019 horloge gebesteld maar ik heb niks krijgen hoe kan dat zo lang de bestelling??

Gewenste oplossing

Mij bestelling geven of mij geld terug geven??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zilverlining.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zilverlining.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen