Opgelost door Zint.nl: Geen reactie - geen restitutie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 318718
Gebruiker
EHA
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen reactie - en dus ook geen restitutie - ontvangen op de retour gestuurde zending ondanks meerdere ingesproken voicemails en verzoeken.

De oplossing

Een correcte reactie en restitutie.

2 reacties

  1. Auteur
    Zint.nl
    Datum
    Beste mevrouw Augustijn,

    Wij vinden het heel erg vervelenders uw retour nog niet je afgehandeld.

    Wij zullen dit direct voor u afhandelen en het bedrag retitueren naar het rekening nummer waarvan wij de betaling hebben ontvangen. Het kan 2 dagen duren voorsta het bedrag is bijgeschreven.

    Nogmaals onze excuses.

    Met vriendelijke groet,

    Angelique van Vaalen
    Zint.nl
  2. Auteur
    Zint.nl
    Datum
    Beste mevrouw Augustijn,

    Wij vinden het heel erg vervelenders uw retour nog niet je afgehandeld.

    Wij zullen dit direct voor u afhandelen en het bedrag retitueren naar het rekening nummer waarvan wij de betaling hebben ontvangen. Het kan 2 dagen duren voorsta het bedrag is bijgeschreven.

    Nogmaals onze excuses.

    Met vriendelijke groet,

    Angelique van Vaalen
    Zint.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EHA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy