Klacht Zint.nl: Scheur in hakblok na 3x gebruik

Klaas

Beste,

Ik heb 7 juni een hakblok besteld van hakblokken.nl, als cadeau. Het is een rond hakblok van kops hout. Nu vertoond het hakblok na 3 keer gebruiken scheuren middenin de plank en tussen de verschillende blokjes kops hout. Het hakblok is express niet lang blootgesteld aan water omdat hout niet goed tegen water kan, tegelijkertijd mag er wel verwacht worden dat het blok tegen een beetje water kan als er wordt vernoemd dat het ook door slagers wordt gebruikt. Eventueel zijn er foto's beschikbaar van de scheuren.

Ginette Reinders

Graag zou ik een nieuw hakblok ontvangen of mijn geld terug kijken.

Zint.nl
    Geachte mevrouw Reinders,

Bedank voor uw email. Wij gaan uiteraard ons best doen u klacht zo goed mogelijk op te lossen, en vinden het erg vervelend dat het hakblok niet naar wens is. Graag ontvangen wij afbeeldingen van het product, zodat wij deze intern kunnen beoordelen.
    Wanneer het hakblok inderdaad de scheuren vertoond die zijn ontstaan als gevolg van een productie fout, krijgt u uiteraard een nieuw hakblok toegestuurd. Wij willen u dan echter wel vragen het eerste hakblok naar ons retour te sturen.

Wij horen graag van u zodat wij het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Angelique van Vaalen
    ZINT.nl